DerbyWheel gaat in zee met Fusion Media voor wereldwijde PR

Fusion Media – het geïntegreerde PR- en marketingbureau dat gespecialiseerd is in duursport en actief reizen – is door DerbyWheel aangesteld om het nieuwe wereldwijde Professionele Keirin-concept te promoten nu het officieel in de startblokken staat voor het inaugurele seizoen in 2024. Als PR- en communicatiebureau zal Fusion Media  als het bureau de communicatie op de evenementenkalender van DerbyWheel wereldwijd ondersteunen en uitbreiden, naast ondersteuning op het gebied van merkidentiteit en sociale media.
Al meer dan 12 jaar richt het in Londen gevestigde Fusion Media zich op marketing- en communicatiediensten voor actieve en sportmerken. Als volledig geïntegreerd boetiekbureau omvat het klantenportfolio merken als Red Bull, Evans Cycles, Raleigh, Specialized, Shimano, Wahoo, Le Col en Brompton.

Wiesia Kuczaj, managing director bij Fusion Media, zei: “We zijn verheugd om met DerbyWheel samen te werken en hen te verwelkomen in ons klantenbestand. Het nieuwe pro keirin-concept zal de sensatie van live fietsen aan de massa laten zien en iets nieuws brengen dat voorheen werd afgesloten. Onze samenwerking met hen zal helpen het inaugurele seizoen naar een hoger niveau te tillen en het profiel van Pro Keirin-racen te vergroten.”